دلم آغوش می خواهد

(*_*)YAZ(-_-)

say nakon motefavet bashi.khob bash.khob bodan b andaze kafi motefavete

 

بیا بیدار و بی تابم ، دلم آغوش می خواهد

 

مرا محصور كن در خود ، تنم تن پوش می خواهد

 

 

 

ببین دستان سردم را ، بپرس احوال قلبم را

 

ببوس امشب لبانم را ، که او هم نوش می خواهد

 

 

 

نگاهی کن به چشمانم ، بکش دستی به موهایم

 

فدای شانه های تو ، سر من دوش می خواهد

 

 

 

دلت را با دل تنگم ، یکی کن مهربان من

 

که حسرت های دیرینه کمی پاپوش می خواهد

 

 

 

اگر پر حرف و پر دردم ، غم عشق تو سنگین است

 

نگو ای نازنین این زن ، فقط یک گوش می خواهد

 

 

 

من از ابراز احساسم ، نبايد دست بردارم

 

اگرچه چشم ظاهربين ، مرا خاموش مي خواهد

 

مرضيه خدير



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت1:01---11 مرداد 1392
سلام وب قشنگی داری .خوشحال میشم بهم سر بزنی.لینکت میکنم تو هم خواستی لینکم کن.

دخدرخونده
ساعت19:10---16 تير 1392
سلام...
لینک شدی
بیا پیشم..
منتظرتم


سونیا
ساعت12:39---10 تير 1392
سلام خسته نباشید.
محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای درش بیاری باید دلت رو بشکنی .
مرسی که سر زدی. لینکت کردم.


امـِـِـِـِـِيدِ
ساعت22:56---9 تير 1392
سپید یا سیاه فرقی نمیکند …
بی حضور سبزت سپیدهای عاشقانه ام را با خودکار سیاه مینویسم تا عمری عزادار نبودنت باشند !


اجی محدثه
ساعت22:32---9 تير 1392
چه مي شود

اگر حوالي ساعتي كه مسافرخور نيست

يك نفر بيايد كه هيچ وقت نبود

و از اسمان انقدر سير باشد

كه پرواز به رخ لاكپشت ها نكشد

من نگاهش كنم و بگويم راه گم كرده است

و او به نشانه ي احترام به حماقتم

پول قهوه اي را كه خورده ام حساب كند

باهم تمام ناكجا ها را قدم بزنيم

و من از ترس هاي كودكيم برايش بگويم

و او مدال افتخار هاي روي سينه اش را پنهان كند


lady
ساعت17:48---5 تير 1392
سیام

وب قشنگی داری مسی مطالبتم عالیه درکل عالیه

مسی که بهم سرزدی دوباره بیامنتظرتم

بابای


fatima
ساعت23:57---2 تير 1392
سلام دوست عزیز وب وبی داری خوشحال میشم به منم سربزنی ونظرتو بگی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,ساعت23:48توسط SHAHRYAR.ELNAZ | |